U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Voorraadstatus en levertijden

Hoe lang het duurt voordat je je bestelling in huis hebt is afhankelijk van de voorraadstatus, van de gekozen betaalmethode en van de levertijden van PostNL.Van elk product en maat geven we duidelijk aan wanneer wij het pakje kunnen afleveren bij PostNL.
Zie hieronder per voorraadstatus de exacte betekenis.

De betaalmethode kan echter nog zorgen voor enkele dagen vertraging van het moment waarop wij het pakje daadwerkelijk 'op de post doen'. Real time betaalmethoden zorgen er voor dat wij de betaling binnen enkele minuten of hooguit enkele uren ontvangen, zodat het pakje geen vertraging oploopt. Een overschrijving via de bank kan echter één tot enkele dagen duren voordat wij deze hebben ontvangen. In dat geval versturen wij het pakje ook wat later.

Zodra wij een betaling hebben ontvangen versturen we een automatische bevestigings e-mail van de betaling met als onderwerp 'factuur'. Ook het moment waarop wij het pakje aanbieden aan PostNL wordt bevestigd met een e-mail naar onze klanten. Ontvang je deze e-mails niet? Dan worden ze geblokkeerd door het SPAMfilter van jouw e-mail server. Je kunt de status ook altijd checken in je account of hier. 
 

In ontvangst nemen. 

Steeds vaker laten klaten hun pakje versturen naar hun werkadres of naar een adres waar ook anderen een pakje zouden kunnen aannemen dat jij zelf. Houd er rekening mee dat als iemand anders jouw pakje aanneemt, ook de buren, dat het jouw verantwoordelijkheid is dat het pakje uiteindelijk bij jou terecht komt. Azula draagt verantwoordelijkheid en risico over vanaf het moment dat het pakje is aangenomen. Door wie dan ook.Op dat moment gaat ook de zichttermijn in om binnen 14 dagen te mogen retourneren. Kies bij je bestelling dus voor de juiste aflvering.
 

Verzendtijden van PostNL

Voor levering van onze pakketten in Nederland en België werken we met PostNL. Tijdens het plaatsen van de order kun je kiezen voor een gewenste leverdatum en tijd, meestal de volgende dag of een dag later.

Levertijden van PostNL:

- Nederland: 1 tot 2 werkdagen (zoals gekozen tijdens het afrekenen)
- België: 2 tot 3 werkdagen

De gekozen leverdatum/tijd is een voorkeur en kan niet worden geïnterpreteerd als garantie. In uitzonderlijke gevallen lukt het ons niet om op het juiste moment aan te leveren bij PostNL of lukt het PostNL niet om exact op het juiste moment te leveren. In de meeste gevallen wordt er geleverd zoals aangegeven bij de bestelling.

In gevallen als stakingen, storingen of problemen bij PostNL kunnen we kiezen om in bepaalde gevallen met een andere transporteur te werken, en in dat geval vervallen de mogelijkheden van 'pakje gemakje'.

Voor avondbezorging vragen wij een bijdrage in de extra verzendkosten van € 1,00. 

LET OP: per 1 maart 2016 bewaart PostNL pakjes die na 2 pogingen niet konden worden afgeleverd nog maar 2 in plaats van 3 weken bij de PostNL balie. Zorg dat je het pakje op tijd ophaalt. 

Bekijk de status van je pakje (met de code die je hebt ontvangen in de verzendbevestiging) op de pagina van PostNL (track n trace)


Verzendkosten 

Zendingen in Nederland versturen we gratis. 

Voor zendingen naar België vragen we altijd € 5,95 als bijdrage in de verzendkosten. Deze krijg je ook terug als je je volledige bestelling terugstuurt.

Als bij het plaatsen van de bestelling een verkeerd adres is ingevuld waardoor het pakket retour komt of 'zoek' raakt, dan is de klant zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van het verkeerd invullen van het adres. Controleer je adres dus zorgvuldig, voordat je de bestelling plaatst.

Korting als we onze belofte niet nakomen

Als wij jouw bestelling met een vertraging van meer dan 2 werkdagen overdragen aan PostNL, dan ontvang je op verzoek 10% korting op de prijs van de artikelen in kwestie. 
 

Naar welke landen verstuurt AZULA? To which countries do we ship?

AZULA verstuurt standaard naar Nederland en België en op verzoek naar andere landen in West Europa. Neem dan gewoon even contact met ons op via de e-mail. Geef aan wat je wilt bestellen, ook in welke maat en wat het adres is waarnaar we moeten verzenden. Wij doen dan een voorstel voor de verzendkosten.

AZULA ships to most West-European countries on request. If you want to order just send us an e-mail with the items and sizes you want to buy. Also mention your address and we will let you know asap when we can ship and what the shipping costs will be. 

 

Wat betekenen de voorraad statussen?

Als een bestelling bestaat uit meerdere artikelen met verschillende levertijden, dan wordt de complete bestelling verstuurt volgens de aangegeven langste levertijd.
Bijvoorbeeld; je bestelt een bikini die direct vanuit voorraad kan worden geleverd én een bikini met een levertijd van enkele dagen. dan wordt het pakje pas verstuurd als de bikini met de levertijd van enkele dagen geleverd kan worden.

AZULA wil eerlijk zijn over de levertijden en daarom bieden wij een korting aan op het moment dat wij onze beloofde levertijden niet kunnen nakomen. 

 

Leverbaar

Als een artikel leverbaar is, dan kan het besteld worden. Het geeft niet aan dat het direct leverbaar is.  Als je klikt op de maat, dan zie je wat de precieze status is en weet je dus wanneer je je pakje ongeveer kunt verwachten.

Tijdelijk niet leverbaar

Als een artikel tijdelijk niet leverbaar is, dan kan het op dat moment ook niet besteld worden, maar we verwachten dat het later nog wel op voorraad komt. 

Uit voorraad leverbaar

Artikelen die uit voorraad leverbaar zijn worden de volgende werkdag verstuurd. (zaterdag, zondag en nationale feestdagen zijn geen werkdagen).

Uitverkocht

Een product dat uitverkocht is kan niet meer besteld worden. Wij gaan er van uit dat het ook niet meer op voorraad komt. Maar onze ervaring is dat aan het einde van het seizoen vaak nog wat losse maten op voorraad komen bij onze leveranciers. Kijk dus altijd nog een keer na of jouw maat niet toch stiekem weer op voorraad is gekomen.

Verwacht. Reserveer nu.

Zodra we hebben ingekocht weten we precies welke modellen we op voorraad gaan krijgen. Wil je voorkomen dat jouw perfecte bikini onder je neus wordt weggekocht? Dan mag je deze al reserveren. Geheel vrijblijvend en zonder vooruitbetaling. Bestel zoals je anders ook zou doen en kies bij betalen voor de optie 'reserveren'. Zodra wij de artikelen binnen krijgen sturen we je een persoonlijke mail met het verzoek tot betaling. Zo loop je niks mis. LET OP: dit kan alleen bij artikelen met de voorraadstatus 'Reserveer nu' (staat achter de maat die je kunt kiezen).

We verzenden binnen enkele dagen

Deze artikelen kunnen we niet de volgende werkdag versturen, maar wel binnen enkele werkdagen. Meestal kunnen we deze artikelen binnen 3 werkdagen op de post doen. 

Langere levertijd

Aangezien AZULA maar een kleine onderneming is kunnen we niet alles wat we willen aanbieden op voorraad leggen. Maar we willen onze klanten wel de mogelijkheid bieden om uit een zo uitgebreid mogelijk aanbod te kiezen. Deze artikelen komen na bestelling mee met de volgende levering van onze merken. Tijdens het 'hoogseizoen' is dat meestal binnen 1 a 2 weken. Daarbuiten is dat gemiddeld binnen 1 tot 3 weken.